Sayfalar

20 Nisan 2007 Cuma

Marifet tüketici olmak değil;Marifet üretici olmak...


Bu sitede yi açmamızın sebebi.Belde ve köylerde yaşayan kadınlarımıza bir nebze yardımcı olmak içindir.Çünki buradaki kadınlarımız artık onlarda kurslarda öğrendikleri el becerilerini ekonomilerine katkı sağlamak için satmak istiyorlar.
Bu konuda ben kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalıştım, ama yeterli duyuramadık.Genelde şehir ve ilçelerde yaşayan kadınlarımız daha şanslılar.Çünki becerilerine göre değişik kurslara gitmek şansına sahipler.Ama belde ve köylerde ki kadınlarımız dikiş nakış boyama.onlarda olursaa.Bizim beldedeki kadınlarımız daha şanslılar.En azından dikiş ve nakış kursu açtırdık ve çok güzel ürünler çıktı ortaya.ancak kızalarımız öğrendiklerimizi elsanatlarını yapıp satmak istiyoruz.Bende düşündüm internet ten satmak.Bu nasıl olur bilemiyorum ama acemice denemeye başladım.Bu yazıyı okuyanlar belki ilgilenen olur diyorum.Kimbilir.. bu işler şans meselesi tıpkı dedelerimizin giydiği cizgili pijamanın son zamanlarda moda furyası olması.kimbilir belki bizimde pike ,iğne oyalı yazmalar,danteller,boncuk işlemi örtüler olmazmı moda olur.

Maksadımız insanımıza hazır balık alıp yedirmek değil.balığın nasıl tutlmasını öğretmek.Hazıra alıştırmak insanımıza yapılan en büyük hakarettir.Bence. nereye kadar...kendine güvene toplum yetiştirmek bizim elimizde.Hadi sizde bir destek verin belde ve köylerdeki insanımızı kalkındıralım.

Hiç yorum yok: